EKSPORTA VADĪTĀJA ASISTENTS
PRASĪBAS:
- Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas;
- Precizitāte un augsta atbildības sajūta;
- Loģiskā un analītiskā domāšana;
- Spēja apstrādāt un sistematizēt liela apjoma datus;
- Teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office).
DARBA PIENĀKUMI:
- Komunicēt ar esošajiem klientiem un piesaistīt jaunus klientus – sagatavot jaunumu iesniegšanas formas veikaliem un veikalu tīkliem, izsūtīt paraugus, informēt klientus par produktu izmaiņām, cenām;
- Veidot speciālos pasūtījumus, izpildīt individuālus projektus uzņēmumiem;
- Nosūtīt klienta pieprasīto informāciju par produktiem, piegādēm, loģistikas datiem, specifikācijām u.c.;
- Iknedēļas un ikmēneša atskaišu sagatavošana;
- Darbs ar excel failiem, pivot tabulām;
- Debitoru kontrole;
- Nepieciešamās dokumentācijas sagatavošana dažādās jomās;
- Organizēt un pārstāvēt uzņēmumu darījumos ar vietējiem un ārvalstu partneriem, izstādēs, tirdzniecības misijās;
- Organizēt eksporta un importa sūtījumus;
- Asistēšana citos vadības procesos.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- Atbildīgu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā;
- Labus darba apstākļus, atsaucīgu kolēģu atbalstu;
- Darbu darba dienās 8:00-17:00;
- Atalgojumu 1600 EUR bruto pēc pārbaudes laika;
- Darbinieku atlaižu karte Rāmkalni veikalā un bistro;
- Darba dienās pusdienu zupa bez maksas.
Darba vieta: Rāmkalnu sukāžu ražotne, ''Beverīnas'', Kurstiņi, Inčukalna pag, Siguldas novads .
CV un motivācijas vēstuli nosūtīt uz ofiss@ramkalni.lv ar tēmu ''vakances pieteikums''