Lai sniegtu Tev labāko tiešsaistes pakalpojumu, mūsu mājas lapa izmanto sīkdatnes (cookies). Lietojot mūsu lapu, Tu piekrīti Rāmkalnu sīkdatņu un privātuma politikai.
Uzzini vairāk: Privātuma politika

EKSPORTA VADĪTĀJA ASISTENTS

PRASĪBAS:
  • Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas;
  • Precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • Loģiskā un analītiskā domāšana;
  • Spēja apstrādāt un sistematizēt liela apjoma datus;
  • Teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office).
DARBA PIENĀKUMI:
  • Komunicēt ar esošajiem klientiem un piesaistīt jaunus klientus – sagatavot jaunumu iesniegšanas formas veikaliem un veikalu tīkliem, izsūtīt paraugus, informēt klientus par produktu izmaiņām, cenām;
  • Veidot speciālos pasūtījumus, izpildīt individuālus projektus uzņēmumiem;
  • Nosūtīt klienta pieprasīto informāciju par produktiem, piegādēm, loģistikas datiem, specifikācijām u.c.;
  • Iknedēļas un ikmēneša atskaišu sagatavošana;
  • Darbs ar excel failiem, pivot tabulām;
  • Debitoru kontrole;
  • Nepieciešamās dokumentācijas sagatavošana dažādās jomās;
  • Organizēt un pārstāvēt uzņēmumu darījumos ar vietējiem un ārvalstu partneriem, izstādēs, tirdzniecības misijās;
  • Organizēt eksporta un importa sūtījumus;
  • Asistēšana citos vadības procesos.

 

MĒS PIEDĀVĀJAM:
  • Atbildīgu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā;
  • Labus darba apstākļus, atsaucīgu kolēģu atbalstu;
  • Darbu darba dienās 8:00-17:00;
  • Atalgojumu 1600 EUR bruto pēc pārbaudes laika;
  • Darbinieku atlaižu karte Rāmkalni veikalā un bistro;
  • Darba dienās pusdienu zupa bez maksas.

Darba vieta: Rāmkalnu sukāžu ražotne, ''Beverīnas'', Kurstiņi, Inčukalna pag, Siguldas novads .

CV un motivācijas vēstuli nosūtīt uz ofiss@ramkalni.lv ar tēmu ''vakances pieteikums''